Saturday 3 May 2014

Woorde en Kitaar Drukke David Kramer - Meisie sonder sokkies

David kramer - meisie sonder sokkies

G                       C       G                         C
Iewers hier binne in my bokkie, klop my ou hart nes 'n toktokkie
   G                 Em                C                      D
Ek droom van 'n warm kersfeesdag en 'n meisiekind sonder haar sokkies
       G                 C               G                  C
Nes �n bicycle sonder sy klokkie, nes 'n lollypop sonder sy stokkie
       G                  Em                   C           D
Nes 'n hoenderhaan met sy kop afgekap hardloop ek agter my bokkie

C    D       G     C       D    G
Waai windjie waai, die dae gaan verby
C    D           G       Em
More kom daar 'n groot geluk
    C               D                   G C G  C G Em C D
Dan staan sy, o dan staan sy hier langs my

G                        C       G                        C
Bokkie ek willie vir jou jokkie, of jy my liefhet weet ek okkie
   G                      Em
Ek droom van jou voor die sendingkerk
       C                         D
In jou wit hoed en jou mooi rooi rokkie
G                               C
Bokkie met die blou doek op jou koppie
    G                            C
Die klokkie in my hart wil okkie stoppie
G                       Em
Vanaand sing ek soos 'n bok wat bler
            C               D
want die verlange hou nooit oppie

C    D       G     C       D    G
Waai windjie waai, die dae gaan verby
C    D           G       Em
More kom daar 'n groot geluk
    C               D                   G  C G C G Em
Dan staan sy, o dan staan sy hier langs my
    C               D                    
Dan staan sy, o dan staan sy ier langs

G                       C       G                         C
Iewers hier binne in my bokkie, klop my ou hart nes 'n toktokkie
   G                 Em                C                         D
Ek droom van 'n warm kersfeesdag en my meisiekind sonder haar sokkies

C    D       G     C      D     G
Waai windjie waai, die dae gaan verby
C    D           G       Em
More kom daar 'n groot geluk
    C               D                   G  
Dan staan sy, o dan staan sy hier langs my

No comments:

Post a Comment