Saturday 3 May 2014

Woorde en Kitaar Drukke Ge Korsten - Liefling

C                                    G
Jy weet dat ek nie sonder jou kan bestaan nie
F                                    G
Jy weet dat jy ook nie alleen kan bestaan nie
             C
Dit weet jy goed


   C                                    G
Liefling kan ons nie maar vergeet en vergewe
  F                                    Dm
Liefling ek kan nie sonder jou verder lewe
             G
Dit weet jy goed

Jy weet dat ou herinnerings nooit vergaan nie
Jy weet dat niemand ooit in jou plek kan staan nie
Dit weet jy goed


C                F     C
Nou is die tyd moenie wag
  C              F    C
Want ek verlang elke dag
  C               F       C
Hier is my hart neem dit nou
  C              G       G
Hier is my hart net vir jou

Jy weet dat ek nie sonder jou kan bestaan nie
Jy weet dat jy ook nie alleen kan bestaan nie
Dit weet jy goed

No comments:

Post a Comment