Tuesday 31 May 2011

De La Rey - Bok Van Blerk


Op ‘n Berg in die nag
Lê ons in donker en wag
In die modder en bloed le ek koud
Streepsak en reen kleef teen my
En my huis en my plaas
Tot kole verbrand
Sodat hul ons kan vang
Maar daai vlamme en vuur
Brand nou diep, diep binne my

De La Rey, De La Rey, sal jy die boere kom lei
De La Rey, De La Rey
Generaal Generaal, Soos een man sal ons om jou val
Generaal, De La Rey

Hoor die Kakies wat lag
‘n Handjie van ons teen ‘n hele groot mag
En die kranse le hier teen ons rug
Hulle dink dis verby
Maar die hart van ‘n Boer
Lê dieper en wyer
Hulle gaan dit nog sien
Op ‘n perd kom hy aan
Die leeu van die Wes Transvaal

KOOR X 2

Want my vrou en my kind
Lê in ‘n kamp en vergaan
en die Kakies se murg
Loop oor ‘n nasie
Wat weer op sal staan

De La Rey, Del La Rey, sal jy die boere kom lei,
De La Rey, De La Rey
Generaal Generaal, Soos een man sal ons om jou val
Generaal De La Rey X2
Generaal Generaal
Sal jy die Boere kom haal

No comments:

Post a Comment