Thursday 9 June 2011

Woorde van Droom van 'n Swendelaar - Koos Du Plessis


Kind van die somer,
wat kan ek jou bied -
n paar maanligdrome
n sprokie, n lied;
die wêreld as woning
die veld as n bed?
Want dit, dit is al
wat ek het.

Vra jy net vriendskap,
net een wat verstaan;
of droom jy van liefde wat nooit sal vergaan?
Dan loop ons paaie
hier uitmekaar,
want ek is n droomswendelaar

Miskien sal jy nog eendag
verstaan; wie weet miskien?

Die goue kastele,
geskep deur jou hand,
sal een-een verbrokkel,
want kyk;dis net sand.
Elkeen verloor mos maar
wat hy vergaar.
Maar ek, bly n droomswendelaar.

1 comment:

  1. It is my first time i visit here. I found so many entertaining stuff in your blog, especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the leisure here! Keep up the excellent work.
    Tobacco Machines

    ReplyDelete